Project Description

Brandloyalty Vestingloop 2015

Projectdetails

  • Evenement: Vestingloop
  • Datum: 17 mei 2015 
  • Locatie: ‘s-Hertogenbosch
  • Opdrachtgever: Artishock Events & Marketing
  • Dagen: 1 dag
  • Bezoekers: 11.000 (bezoekers) / 6.500 (deelnemers)

Projectomschrijving

Dit jaar werd het sponsorstokje van de Vestingloop door RICOH overgegeven aan Brandloyalty. Deze editie heeft de route van de Vestingloop een enorme ontwikkeling doorgemaakt, van het Bossche Broek naar de binnenstad en de wijken van ’s-Hertogenbosch. De routes starten op de Markt en finishen op de Parade. Op de route zijn er op diverse locaties Funpunten waar de wijkbewoners met hun zelf meegebrachte vlees kunnen barbecueën en kunnen genieten van livemuziek.

Marijn Producties was tijdens de Brandloyalty Vestingloop verantwoordelijk voor de Funrun in de Bossche Broek. Daarnaast is Marijn Producties verantwoordelijk voor de vergunningsprocedure en het coördineren van de gehele productie.